Apr 28, 2009

Considering: New wallet


My wallet is not feeling that well anymore so I'm looking for a new one. I found this one on asos.com and I think it's kinda cute - plus it's really cheap and real leather! (14,75 £ on asos) I like the size too. The only thing I'm not sure about is the colour. It's available in 4 colours and I'm considering 3 of them. Which one do you like the most? I think I'm leaning towards the mint or the baby pink. Let me know what you think!

------------------------

Min pung har det ikke så godt disse dag, så jeg er i gang med at lede efter en ny. Jeg har fundet denne på asos som jeg synes er ret cute - plus den er ret billig og af ægte læder! (14,75 £ /ca. 125 DKK). Jeg kan virkelig også godt lide størrelsen. Den eneste ting jeg er usikker på er farven. Man kan få den i 4 farver og jeg kan lide 3 af dem. Hvad for en kan du bedst lide? Jeg hælder selv mest til den mint eller baby pink. Lad mig høre hvad du synes!

4 comments:

Maria said...

KØB DEN! Jeg købte den i den farve du ikke overvejer og ærger mig over jeg ikke ventede et par uger, der kom den nemlig i mintgrøn.
Uanset farve er det virkelig en lækker pung og et af mine bedste køb!

Miss Jeanett said...

Uh tror næsten jeg bliver nødt til at eje den så. Jeg synes bare den "tan"-farvede måske var lidt mormor, eller det var jeg ihvert fald bange for at den kunne blive. Er stadig i tvivl mht farverne. Så du ville vælge den mintgrønne af disse 3?

Maria said...

Jeg synes ikke den er mormor, men jeg har også en tendens til at vælge alt i sort så det var rart at få en ny farve i tasken. Men altså hvis jeg kunne gøre det om ville det helt klart blive den mintgrønne! Den er for lækker :)

Miss Jeanett said...

Hmm er også nede på enten den mint grønne eller baby pink nu. Ihhhhh life is tough! ;)
Tusind tak for dit input!