Apr 27, 2009

My new hair



I went with the blonder look as I talked about earlier today and I'm very pleased with it. I've really missed being more blond. I had my hair done at Moii in Odense - and I don't think it's the last time I've gone there. They're nice and I'm very pleased with the result. Now I just need to get more tanned so I don't look so pale.

--------------

Jeg gik efter det lidt mere blonde look som jeg også snakkede om tidligere og jeg er ret tilfreds med resultatet. Jeg har virkelig savnet at være mere blond. Jeg fik håret lavet hos Moii som ligger i Odense C (der er to - fik det lavet hos den der ligger i Slotsgade) og jeg tror ikke det er sidste gang jeg har været der. De var rigtig søde og jeg er glad for resultatet. Nu mangler jeg kun lidt kulør, så jeg ikke ser så bleg ud.


2 comments:

Anonymous said...

Hey girl! I just wanted to say that I LOVE your hair lighter! It looks great! Can't wait to hear from you tomorrow!

Miss Jeanett said...

Thanks sweety! I'm very pleased it too. I promiss to send you a message later - I'm so excited! I have no idea of what the surprise is.