Apr 27, 2009

My weekend


Jesus christ, I'm tired today... I'm setting in school - we're having a 3D workshop so I'm making 3D sculptures in a program called Maya.
Saturday I had dinner with some good friends and later more friends came over. We ended up at a club called Boogies and I was home at 6.30 am. (This picture was taken at around 4 am at Boogies). Yesterday I went to a BBQ at my parents house so I don't feel like I've slept since friday. I think I'm going to bed early tonight...

But before that I'm going to the hairdresser later today. I'm really looking forward to that. I think I'm going a bit more blond. What do you think?


-----------


Fuck hvor er jeg træt i dag... jeg sidder lige nu i skolen, hvor vi er i gang med en 3D workshop. Så jeg sidder og laver 3D skulpture i et program der hedder Maya. Det er virkelig ikke særlig interessant.

I lørdags spiste jeg middag sammen med nogle gode venner og senere var der et par venner mere der joinede også. Vi endte på et sted her i Odense der hedder Boogies - jeg var hjemme kl. halv syv søndag morgen (billedet her er taget kl. ca. 4.00 på Boogies). Igår skulle jeg så ud og grille ved mine forældre, så jeg føler slet ikke jeg har sovet siden i fredags. Jeg skal vist tidligt i seng i aften...

Men jeg skal først lige til frisøren senere. Det har jeg virkelig glædet mig til - mit hår trænger grusomt og jeg overvejer også at blive en lille smule mere blond. Hvad synes du?

No comments: