May 11, 2009

Latest buy: Ruffle-bow Gina Tricot top



My latest buy is the ruffled white top with a big bow from Gina Tricot. I think it would be a nice everyday-top to go with jeans and flats. Can't wait to get it!

Now I'm gonna take a nap - my landlord woke me up at 7.30 am because he needs to fix some things in the kitchen. Great, but I didn't expect him to come at that time. I'm not great at getting up early. So now I'm gonna take a nap and then go to brunch with Mr. Boyfriend later.

----------------

Mit sidste køb er denne hvide bluse fra Gina Tricot med flæser og stor sløjfe. Jeg tror det kunne være en rigtig fin hverdagstop med jeans og flats - evt gladiator heels. Glæder mig til at modtage den!

Nu vil jeg snuppe en lur... my udlejer vækkede mig kl. 7.30, fordi han skulle fixe noget i køkkenet. Det er også fint, men jeg havde sgu ikke lige regnet med at han kom på det ukristelige tidspunkt - det er jo midt om natten??! Nå, men jeg vil snuppe en lur og så smutte til brunch med Hr. Kæreste.

No comments: