Jun 8, 2009

I surrender...


... how can you resist this? If you had asked me a month ago what I thought about Robert Pattinson then I would have said that he wasn't my type AT ALL. But then I watched the Twilight movie 3 times during 3 days and now I'm kinda having a celeb-crush. I think I'm gonna go watch the movie again... I'm hungover after a fantastic election-party last night. I'm so glad that we won the election!

Do you think he's hot?

----------------------------

... hvordan kan man modstå det her fjæs? Hvis du havde spurgt mig for en måned siden hvad jeg synes Robert Pattinson, så havde jeg sagt at han overhovedet ikke var min type og jeg fattede slet ikke hypen omkring ham. Men nu overgiver jeg mig - efter at ha' set Twilight filmen 3 gange på 3 dage, så er jeg hooked. Tror jeg har en lille kendis-crush. Nu vil jeg smutte hen og se filmen igen... har tømmermænd efter en fantastisk valgkampsfest igår. Dejligt at vi vandt! Det er en helt vildt fed følelse.

Synes du han er lækker?




Photo credit: GQ Magazine

6 comments:

Miss Vase said...

MEGA Hot :D

Tina S. said...

Jeg har egentlig altid spekuleret på hvad sådan en "valgkampfest" går ud på.. Hvad laver i til den? :)

Mht. Robert Pattinson så synes jeg at han har alt alt for meget make-up på i filmen, han ser helt tøset ud.. På dette billede er han til gengæld meget nice :O)

Anonymous said...

Men I vandt jo sådan set ikke - hvis man ser teknisk på det, så gik A hele 11 % tilbage i forhold til sidste år, kun SF gik frem ud af partierne fra det "røde" valgforbund.
Til gengæld gik både V, DF og Kons. frem i forhold til sidste år, så synes ikke man kan sige, at I vandt, hvis du dermed taler om liste A, når nu det var regeringspartierne, der havde størst fremgang og A endda tabte et mandat...

Miss Jeanett said...

turna - vi følger resultaterne på storskærm (muter lyden i de perioder der ikke sker noget spændende, hvor vi så hører musik istedet. Ellers så drikker vi, snakker, danser og fester. En ganske alm fest egentlig bare + storskærm, politiske resultater, valgplakater som pynt og et par taler.

Anonym - vi vandt fordi vi var det parti der fik flest mandater? Så er det vel også i sport? Den med fleste mål vinder kampen. Og sejren er da ikke mindre, fordi de vandt med flere mål i forrige kamp? Vi vandt stadig.
Desuden var sidste valg helt ekseptionelt med en tidligere statsminister som spiskandidat.
Og til sidst - vi tabte ikke et mandat pga færre stemmer. Vi tabte et mandat fordi DK denne gang kun har 13 pladser, hvorimod vi havde 14 sidst. Det var nemlig Socialdemokraterne der fik det 14. mandat sidste gang, så det er ikke blevet snuppet af andre danske partier. Det er blevet snuppet fordi der er kommet flere lande med i EU.

Bailey said...

Lækker er ikke det rette ord! Han er en snack! Basta bum :D

Miss Jeanett said...

Natassia - ja, ham kunne jeg sagtens æde et par stykker af hver dag ;)