Jun 8, 2009

Latest buy: New Moon book


My latest buy is the second book in the Twilight-series, "New Moon". I'm hooked! I need to find the 3rd and 4th book soon too. I watched the movie and beside the good casting, then I was pretty disappointed. I think the leave a lot of stuff out from the books. So I have to read the books before I see all the movies. And ONE kiss (or was it two?) during a whole movie?? Come ooooon! It almost makes me believe that it was Disney that directed the movie...

Have you read any of the books?

---------------------------------

Mit seneste køb er knapt så fashionablet. Jeg har netop købt den anden bog i Twilight-serien, "New Moon". Jeg er seriøst blevet afhængig. Jeg bliver ret hurtigt nødt til at finde den 3. og 4. bog i serien også. Jeg har også set filmen og udover rigtig godt casting af hovedrollerne, så var jeg lidt skuffet over filmen. De skipper virkelig mange ting fra bogen, så jeg vil helt sikkert læse resten af bøgerne før jeg ser resten af filmene. Og ET sølle kys (eller var det to?) i løbet af en hel film?? Come ooooon! Man skulle tro at det var Disney der havde lavet filmene...

Har du læst nogle af bøgerne?

4 comments:

Bailey said...

Jeg kan kun anbefale dig at købe de sidste bøger på amazon.co.uk - jeg gav 260kr for de 4 bøger inkl. porto, der gik 5 dage fra jeg bestilte til jeg modtog, så kan kun anbefale at skippe de ovverprized danske boghandlere!

Miss Jeanett said...

Uh det er ellers også billigt! Jeg har lige fundet bog 2 og 3 til ca. 120 kr inkl porto på ebay, så de kan også findes billigt der! Bog nr. 4 koster dog næsten 70 kr alene, men det er fordi jeg kun kan finde den som hardback derinde.

Bailey said...

Tror desværre også kun den er i hardback indtil videre. Det var også det eneste jeg kunne finde :)
Nåh men godt du har købt over ebay, var lige bange for at du havde givet en formue for den i en dansk butik! :D

Miss Jeanett said...

Jeg tror faktisk også kun det er Twilight og New Moon du kan få i de danske butikker indtil videre. Her i Odense har jeg ihvert fald kun set de to.

Ja, måske har du ret - måske er den kun som hardback indtil videre. Men jeg kan også godt vente med den lidt endnu. Indtil videre har jeg nr. 2 og 3 som er på vej med posten fra England til mig nu :D Uh hvor jeg glæder mig!!