Jul 1, 2009

Bloggame: 20 questions



It's summer and I can't see that a lot of bloggers has gone away on vacation. So I think the rest of us should play this bloggame called "20 questions". You have to tag 3 other bloggers that then has to do it after you. I tag butterfly from fashionable dreams, MissBailey and Cecilia from The Life of a mom addicted to fashion.

1. Things you cannot leave the house without:
Keys, creditcard and phone.

2. Favourite brand of Make Up:
Loreal mascara, eyeshadows/blush from Bourjois Paris and nail polish from Barry M.

3. Favourite flower:
Roses, lillacs and orcids.

4. Favourite clothing store:
Asos.com, Zara, Gina Tricot, H&M and Primark

5. Favourite perfume:
"Ralph" from Ralph Lauren. I also have other favorites like "Lovely" by Sarah Jessica Parker and "Stella" from Stella McCartney.

6. Heels or Flats:
Flats for day, heels for events like parties and such.

7. Do you make good grades:
Yeah, I did pretty good in both elementry school and high school. And I'm doing pretty good at my current education too...

8. Favourite colours:
Pink, Purple, Black, Red and Coral.

9. Do you drink energy drinks:
Not very often... maybe 4-5 times a year. And I only drink Cult - I think most of the other energy drinks on the marked are too sweet.

10. Do you drink juice:
Not very often either.

11. Do you like swimming:
Yeah, I do... it's a fun type of sport.

12. Do you eat fries with a fork:
Rarely

13. Favourite moisturiser:
For my face: "Vitamin Plus" facial creme from Ole Henriksen. For the rest of my body: lotions from Bodyshop (NOT the bodybutters - they're to "fat" for my skin).

14. Do you want to get married later on in life:
Yes, I would love that!

15. Do you get mad easily:
Yes, sometimes.

16. Are you into ghost hunting:
Huh?! Weird question.

17. Any phobias:
I'm very claustrophobic - does that count?

18. Do you bite your nails:
No, that's just gross.

19. Have you ever had a near death experience:
No

20. Do you drink coffee:
Nope, but I really like the smell though.

-----------------------

Det er sommer og det betyder at en del blogger er på ferie og generelt synes jeg der er lidt stille i blog-land. Det tænkte jeg, at vi må gøre noget ved så jeg starter nu endnu en blog-leg. Denne gang er det "20 spørgsmål". Kopier spørgsmålene og indsæt jeres egne svar. "Tag" derefter 3 andre bloggere som nu også skal svare på samme spørgsmål. Jeg har valgt at tagge butterfly fra fashionable dreams, MissBailey og Cecilia fra The Life of a mom addicted to fashion. Sæt i gang!

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Nøgle, dankort og mobil.

2. Favorit make-up mærke:
Loreal mht mascara, øjenskygge/blush fra Bourjois Paris og neglelak fra Barry M.

3. Favorit blomst:
Roser, syrener og orkideer.

4. Ynglings tøjbutik:
Asos.com, Zara, Gina Tricot, H&M og Primark

5. Favorit parfume:
"Ralph" fra Ralph Lauren. Men er også ret glad for "Lovely" fra Sarah Jessica Parker og "Stella" fra Stella McCartney.

6. Høje hæle eller flade sko:
Flade sko (som ballerinaer) til hverdag og høje hæle til fest. Det er ihvert fald hvad jeg foretrækker.

7. Får du gode karakterer?
Jeg fik ret gode karakterer både i folkeskolen og i gymnasiet. Og dem jeg får på mit nuværende studie er egentlig heller ikke så dårlige... ;)

8. Ynglings farver:
Sort, rød, lilla, koral og pink.

9. Drikker du energi drikke?
Nej, det er ret sjældent at det sker. Max. 4-5 gange om året. Og når det sker så er det kun Cult - synes de fleste andre energi drikke på markedet er for søde.

10. Drikker du tit juice?
Nææh, det gør jeg egentlig heller ikke.

11. Kan du lide at svømme?
Ja, det er en af de sjovere former for motion. Min hud tørrer bare helt ud, hvis jeg smutter i svømmehalen for ofte.

12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med?
Nej, bruger oftest fingerne.

13. Ynglings cremer:
Til mit ansigt er det "Vitamin Plus" fra Ole Henriksen. Til resten af kroppen er det body lotions fra Bodyshop (IKKE Bodybutters - de er simpelthen for fede til min hud).

14. Vil du gerne giftes en dag?
Ja, helt sikkert. Jeg drømmer om det helt store prinsessebryllup ELLER et bryllup på et strand et eksotisk sted med kun den nærmest familie og tætteste venner.

15. Bliver du nemt sur?
Det må jeg nok indrømme at ja, det gør jeg nok nogle gange.

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Hvad?! Fuck et underligt spørgsmål.

17. Har du nogle forbier?
Jeg er ret klaustrofobisk. Tæller det?

18. Bider du negle?
Nej... ad.

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Nej, heldigvis ikke.

20. Drikker du kaffe?
Kun med whiskey og flødeskum i. Kan dog enormt godt lide duften af nybrygget kaffe.

3 comments:

Ziggy Stardust said...

That is a fun game.

Anne

Tasha said...

Oooh I got tagged :) Will do this tomorrow!

Miss Jeanett said...

butterfly - yeah, that sounds great! Let me know when it's up on your blog!