Jul 2, 2009

New "New Moon" poster!



I can't hide that I've become a big Twilight-fan. I've read the first 3 books (book no. 4 is on its way in the mail as we speak) and I'm really looking forward to the 2nd movie "New Moon". So far "New Moon" has been my least favorit of the first 3 books, but I still wanna see the movie. Here's a new poster for the movie that has just been released. And down below you can see sneak peek pictures from behind the scenes from the movie (click on the pictures to see them in a bigger size).

Are you looking forward to "New Moon"?

--------------------

Jeg kan vist ikke skjule, at jeg efterhånden er blevet ret stor Twiligth-fan. Jeg har læst de første 3 bøger (nr. 4 er på vej med posten netop nu) og jeg glæder mig virkelig meget til den anden film "New Moon". Egentlig synes jeg at "New Moon"-bogen har været den dårligeste af de 3 første bøger, men jeg vil stadig rigtig gerne se filmen. Her er en plakat der netop er blevet offentliggjort fra filmen. Og hernede under kan du se bag-scenerne billeder også fra filmen (klik på selve billederne for at se dem i større størrelse).

Glæder du dig også til "New Moon"?





5 comments:

Tasha said...

I'm looking forward to it, not like really really excited though. I'm not quite on the Twilight bandwagon yet...

Ydun said...

Jeg glæder mig virkelig meget til New Moon! Har ikke fået læst bogen endnu, men skal have det gjort inden filmen kommer.

Tror jeg har set den trailer cirka 200 gange!

Miss Jeanett said...

Ydun - du skal virkelig læse den! Bog 1 var ihvert fald SÅ meget bedre end filmen.

butterfly - you'll get there ;)

Sundancekid said...

Glæder mig også super meget til filmen, men er helt enig med dig. Har læst alle 4 bøger og 2'eren var jeg så vred. Synes ikke at bogen var dårlig, men var sur på Bella og Edward det meste af bogen i gennem. Det ødelægger lidt bogen, hvis man drives af humørsvingninger hele vejen i gennem.
Heldigvis gør Eclipse og Breaking Dawn godt op for det :)

Miss Jeanett said...

Præcist! Det var nøjagtig samme følelse som dig jeg havde gennem 2eren. Var konstant sur på både Bella og Edward og synes de begge skulle tage sig sammen! Og du har ret - 3eren gør ihvert fald op for det igen. Glæder mig til 4eren.