Aug 5, 2009

Office shoes: Sneak peak!


Office shoes has put a small selection of the shoes they're gonna have this upcoming fall/winter on their website. You can see all of the sneak peak-shoes here. These are the ones I like the most. I can't afford buying all of them though so I think the wedges and the flats with the 3 straps are my favorites. Do you like any of them?

---------------------

Office shoes har lagt en lille smagprøve på deres efterår/vinter kollektion ud på deres hjemmeside. I kan se smagprøven her. Dem her på billedet er mine egne personlige favoritter. Jeg har dog overhovedet ikke råd til alle par, så jeg tror wedges'ne og de flade med de 3 spænder er mine favoritter. Kan i lide nogen af dem?

3 comments:

amoramor said...

OMG, your dress is marvellous (on the Cyprus pictures)

SlankeSusanne said...

4 af 7, slet ikke dårlig :-)
Tusinde tak for din kommentar om læber; min allerførste.

Har selv skrevet en ny post om stiletter...

--
mvh

Miss Jeanett said...

@ amoramor
Thank you so much - it's from Asos :)

@ SlankeSusanne
Det var da saa lidt - smutter ind og kigger :)