Aug 31, 2009

Outfit of the day # 53

Image Hosted by ImageShack.us

This was my outfit saturday night. I hosted a summer-christmasparty which we do every year. We had traditional danish christmasfood and a lot of snaps to go with it (I was SO hungover yesterday!). The party was a lot of fun - gonna show you some pictures later! For a change I desided to wear my hair as it actually is when I don't do anything to it - straight straight straight.
Today I'm gonna be a tutor for the new students that start on the same education as me. I'm looking forward to meeting a lot of new people from all over the world! Are any of you also starting today?

------------------------

Dette var mit outfit i lørdags. Jeg holdte min årlige sommer-julefrokost for en masse af mine venner. Vi fik det helt store julebord og store mængder snaps til (jeg havde det pænt skidt igår). Men festen var sjov og jeg skal nok lige vise jer et par billeder senere! For forandrings skyld, så valgt jeg at lade være med at gøre noget ved mit hår, men bare lade det være som det er naturligt - glat, glat og mere glat.
I dag er jeg tutor for de nye elever der starter på mit studie. Det glæder jeg mig til - det er altid sjovt at møde nye mennesker og jeg synes det er extra sjovt, når de samtidigt er fra hele verden! Er der nogen af jer der også starter nyt studie i dag?


What I'm wearing:

Black shirt dress from Asos

Silver necklace from H&M
Bracelets from H&M
Strapped leather heels from Asos - Get them here



1 comment:

Friend in Fashion said...

I really like this dress - very flattering cut - looks great with the necklaces!
x