Aug 31, 2009

Danish politician making an ass out of him self


Hi guys - sorry for being a bit absent today. I'm still totally beat up after the party we had on saturday and today has been a long day too with tutoring and stuff. But it's so much fun to be a tutor! I promiss I'll be back tomorrow with more fashion-related blogs. I have some cool boots to show you ;)
Oh yeah - and the video is of a danish politician (he's actually in the goverment) who doesn't know how to speak danish. It's so insane... but I guess it's only funny if you know danish.

---------------

Hey alle sammen - undskyld for at jeg har været lidt fraværende i dag, men jeg er stadig totalt smadret efter festen i lørdags. Det er hvad snaps gør ved én! Og i dag har været en lang dag - mødte tidligere end jeg plejer, fordi alle vi tutorer skulle mødes og have en masse info inden de nye studerende kom. Jeg er SÅ træt lige nu, men tilgengæld er det vildt sjovt at være tutor. Jeg vender stærkt tilbage i morgen med mere mode-relateret indlæg. Jeg vil gerne vise jer nogle lækre støvler ;)
Og forresten - ville lige vise jer det her klip med Brian Mikkelsen (vores justitsminister). Jeg ved ikke om han er fuld under interviewet eller om noget sprogkursus var på sin plads? Sjovt er det ihvert fald. Mit ynglings øjeblikke fra klippet er:

"Selvom de er mange af dem, så er de jo ikke særlig kloge. Altså det... de har ikke opfundet særlig mange skarpe knive i skuffen. Og så er de heller ikke særlig stærke - de er jo skæve og vinde af... af... fuld. De er jo fulde osv."

Tror vist Hr. Mikkelsen får blandet de to ordsprog "Har ikke opfundet den dybe tallerken" og "ikke den skarpeste kniv i skuffen" sammen. At være "skæv og vind af fuld" er vist ikke noget jeg har prøvet før... har i? ;) Og hvor mange gange for han sagt "vurdering" i starten?

3 comments:

kat said...

OMG! godt morgengrin;)

Anonymous said...

HA HA HA, har burde være "underholdningsminister", det er godt nok sjovt det der!

Miss Jeanett said...

Er glad for at i synes det er sjovt - altid godt at starte dagen med et godt grin!
Og ja, "underholdningsminister" er vist det eneste han burde være ;)