Sep 1, 2009

Dreaming of... Studded boots from Aldo


Honestly, I don't need anymore boots for the upcoming fall/winter! I bought so many pairs last year and I've already bought a new pair of over-knee boots this summer. But I do like these boots from Aldo a lot and I don't have any brown flat shoes actually... hmmm. No, I shouldn't... I really shouldn't...

(The boots are from Aldo's Fall 09 collection).

----------------

Helt ærligt, så har jeg slet ikke brug for nye vintersko til det kommende efterår/vinter! Jeg købte SÅ mange par støvler sidste vinter og jeg har også købt et par nye over-knee støvler denne sommer. Jeg er 100% dækket ind... meeeen, jeg kan virkelig godt lide de her nye støvler fra Aldo. Og jeg har faktisk ikke nogen flade brune støvler... hmmm, fristende. Nej, det må jeg ikke... det burde jeg ville ikke...

(Støvlerne er fra Aldo's efterår 09 kollektion)

No comments: