Sep 1, 2009

Pics from the summer-christmasparty

Me and Mikkel


I promissed you pictures from the summer-christmas party I hosted this weekend - so here they are! I was a fun night, but I felt like sh*t the next day. I'm glad I'm not drinking snaps until christmas. That stuff is evil.
Today I've been to school (still doing the tutor-thing) and then I went to the gym. Now I'm so tired so I'm gonna go and watch the newest episode of True Blood and Project Runway. Have a nice night!

----------------------

Jeg lovede jer vist nogle billeder fra sommer-julefrokosten fra i lørdags... så her er de! Det var en super sjovt aften, men jeg synes ikke dagen efter var lige så super. Jeg må ihvert fald indrømme, at jeg er glad for at jeg ikke skal ha' snaps før det bliver jul. Det stads er pure evil.
I dag har jeg været i skole (er stadig tutor) og så direkte ud og træne efterfølgende. Nu er jeg fuldstændig smadret, så jeg vil smutte hen og slappe af til nye afsnit af True Blood og Project Runway. Ha' en dejlig aften!

Everybody's enjoying the food and the snaps


Nanna likes sparkletini


Julie and I

No comments: