Sep 18, 2009

Asos HUB - lanches today!

Image Hosted by ImageShack.us

I believe this is the second time Asos has made a collection together with upcoming (and still unknown) designers. The collection is surposed to be edgier than the "normal" Asos clothes. The collection launches today at asos.com and I'm definitely gonna take a look at it. Are you?

Today I don't have any classes - my weekend actually started yesterday. I'm gonna to my parents (and younger brother) house and eat dinner (which is always good there) + show them my pictures from my vacation on Cyprus.

--------------------------

Jeg mener, at det er anden gang Asos laver en kollektion i samarbejde med upcoming (og stadig ukendte) designere. Kollektionen skulle eftersigende være en smule mere "edgy" end hvad Asos normalt tillyder på deres hjemmeside. Kollektionen udkommer i dag på asos.com og jeg skal helt sikkert lige ind og se giraffen. Skal i?

I dag har jeg ingen timer, så min weekend startede faktisk igår. Jeg bruger dagen på, at smutte ud til mine forældre og lillebror for at spise middag sammen (det er altid lækker mad man får der!) + vise dem billeder fra min ferie på Cypern.

No comments: