Sep 20, 2009

Jimmy Choo for H&M: My favorites


I know a lot bloggers already blogged a LOT about the upcoming Jimmy Choo for H&M collection, but I also want to show you guys my favorites! Mr. Choo is most famous for his shoes, but weird enough there's not really any shoes from the collection that I'm in love with (not for the price anyway). I really like the black dress with the crystals, the studded belt and the two bracelet. I haven't decided if I'm gonna buy any of them yet, but I'm really considering it. The collection is out on november 14th. Have you fallen for any of the items?

I have the prices for the dress, belt and the biggest of the bracelets:
Dress with crystals 99 euro
Studded belt 50 euro
Big bracelet 30 euro

-----------------------------

Jeg ved godt, at mange bloggere allerede har nævnt ham der Jimmy Choo (for H&M) mange gange, men jeg vil altså også lige vise jer mine favoritter fra kollektionen. Mr. Choo er nok mest berømt for hans sko, men sjovt nok er jeg slet ikke faldet for nogle af skoene fra den kommende kollektion for H&M. Istedet er jeg helt vild med kjolen med krystaller, nitte-bæltet og to armbånd. Jeg har ikke besluttet mig for om jeg har tænkt mig at slås for noget af det endnu, men jeg overvejer det virkelig! Kollektionen kommer d. 14. november. Er der noget derfra i bare MÅ eje?

Jeg har kunne finde frem til priserne på kjolen, bæltet og det bredeste armbånd:
Kjole med krystaller 99 euro (ca. 750 kr)
Nitte-bælte 50 euro (ca. 380 kr)
Bredt armbånd 30 euro (ca. 225 kr)

7 comments:

Betina said...

Uh yes jeg har også forelsket mig i krystalkjolen og de fine russkindskjoler. Sjovt nok har skoene heller ikke lige fået mig op af stolen.

//BETINA

Miss Jeanett said...

@ Betina
Jeg tror også, at der bliver rift om krystal-kjolen ;) Nej, skoene er lidt kedelige - især til prisen!

stilettolover91 said...

I'm loving that dress!! I'll be sure to go and check out their shoes when they hit stores!!

http://www.hottheels.blogspot.com

MM said...

The dress is divine! Love it all tho...!

Taylor Sterling said...

OOH I am loving them!

Miss Jeanett said...

I bet we are a lot who're gonna fight over the dress on the 14th of november! ;)

kat said...

sweets, hvor finder du billeder af sko mm henne???