Sep 21, 2009

Spike necklace from ASOS

Image Hosted by ImageShack.us


How cool is this necklace?!? I think it's awesome! I found it a couple of days ago on asos.com and now it's already gone!! Booohooo. I guess other people than me thought it was cool too.

Later today I'm gonna get some things done revolving the upcoming Meet your fashion blogger event I'm a part of with Friis & Company + Maria. And tonight I'm gonna see the movie "The girl who played with fire". It's the 2nd movie out of 3. They're all based on the books by Stieg Larsson which I loved and have read. I'm really looking forward to this movie! Have any of you seen it?

----------------------

Hvor sej er den her halskæde lige?! Jeg synes den er SÅ cool. Jeg fandt den for et par dage siden på asos.com og nu er den bare allerede udsolgt! MEGA øv. Der var åbenbart andre end mig der synes den var cool...

Senere i dag skal jeg ha' ordnet nogle ting som har noget at gøre med det kommende event for Friis & Company, det såkaldte Meet your fashion blogger event som jeg er en del af i Odense sammen med Maria. Senere i aften smutter Hr. Kæreste og jeg i biografen og ser "Pigen der legede med ilden". Jeg har læst alle 3 bøger i serien og elskede dem, så jeg håbeder 2'eren lever op til forventningerne (jeg har hørt den skulle være bedre end 1eren - FEDT!). Er der nogen af jer der har set den?

2 comments:

stilettolover91 said...

Yea, it's pretty cool that sucks that it's already sold out =(

http://www.hottheels.blogspot.com

Anne said...

I've seen it! I went to a special event to see the first one together with the 2nd. I thought it was really good! I haven't read the books though, so i don't know if anything is missing. Still a really cool film, very brutal but brilliant!