Sep 19, 2009

Quiet saturday

For the first time in 3 weeks I'm not gonna spent my weekend with partying and drinking. And that actually feels pretty good. I just needed to relax. Yesterday I spent with my parents and younger brother - it's was a really nice day. My mom made the best dinner - wienerschnitzels (that's what's in the pic - I took it yesterday). They were SO good! Today I've cleaned our livingroom, done some dishes and now I'm gonna watch a danish tv show called "Store Drømme" (which means "Big dreams" - it's a lot like the movie "Fame"). When that's done I'm gonna watch the Sex and the City movie and eat candy and chocolate. Mr. Boyfriend is teaching at a course this weekend, but he'll be back late tonight. How are you guys spending your saturday night?

-----------------------

For første weekend i 3 uger skal jeg ikke drikke og feste - og det føles faktisk ret rart. Jeg har virkelig bare brug for at slappe lidt af. Igår var jeg ude ved mine forældre og lillebror, hvor min mor havde tryllet og lavet de lækreste wienerschnitzeler! Sådan en har jeg godt nok ikke fået i mange år og de smagte fantastisk (tog et billede af den, så jeg kunne dele det med jer). I dag har jeg ryddet op og vasket op - og nu vil jeg smutte hen og se "Store Drømme" på TV2. Når det er færdigt, så vil jeg hygge med slik og Sex and the City filmen. Hr. Kæreste er underviser på et kursus denne weekend, men kommer heldigvis tilbage i aften. Hvad laver i andre på sådan en lørdag aften?

3 comments:

stilettolover91 said...

That looks sooooo good!!!!! I want some of it lol

http://www.hottheels.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ stilettolover91
It was SO good!!

Tracy said...

hi, my name is Tracy,i live in Hong Kong, do you know this place? i love satc very much, and i would like to be a friend with you,...nice to meet you..