Oct 5, 2009

Changes about the Friis & Co event

Image Hosted by ImageShack.us


Uhhh the Friis & Company Meet your fashionblogger event is only one day away! I seriously can't wait - it's gonna be so much fun. I got the sad news that one of the 10 favorites I've chosen isn't coming after all. The beautiful black heels with the "flower/ruffle" on them aren't gonna be there so I needed to choose a new item. I chose the leather bag instead - so there's 40% off of this bag too tomorrow night in Odense in the Friis & Company store from 6-8 pm. Me and Maria hope to see you there. If you're closer to Århus, DK then you can meet Camille and Trine in Friis & Co Bruuns Galleri from 6-8 pm.

Now I'm gonna hand in my project together with my group - thank God, it's done!!

--------------------------

Uhhh Friis & Company eventet Meet your fashionblogger er allerede i morgen! Jeg kan virkelig ikke vente - det har jeg glædet mig til længe! Dog er der lige en lille ændring i forhold til de 10 favoritter jeg har valgt til i morgen aften (som i får 40% rabat på). Den smukke sorte heel med "flæserne" på kommer desværre ikke til at være der alligevel. Jeg har derfor istedet skulle finde en anden ting og jeg har valgt denne taske som er af det lækreste læder - så den får i nu også 40% rabat på. Resten af butikken er der 20% på. Eventet er i morgen (tirsdag) fra kl. 18-20 i Friis & Co butikken på Mageløs 10 i Odense C. I behøver ikke tilmelde jer - i kan bare dukke op. Maria og jeg glæder os til at se jer :)
Hvis i evt bor tættere på Århus, så er det i aften fra kl. 18-20 at i kan møde Camille og Trine og shoppe deres favoritter til minus 40%.

Nå, nu vil jeg smutte hen og aflevere mit projekt sammen med min gruppe. Hvor er det dejligt, at det er færdigt!

1 comment:

Unknown said...

oh well, have fun tomorrow! take some photos to show us!