Oct 5, 2009

VILA dress: Mission impossible...

Image Hosted by ImageShack.us

... apparently! I've been in 4 stores that carries VILA today... FOUR! And none of them has this dress. Two of the stores in Odense could tell me that they decided NOT to ordered it for their stores (wtf?), the in the 3rd they just stared at me in a weird way when I asked if they knew if they were gonna get it later. The 4th store gave me some hope since they said they MAY get it in the end of october/beginning of november. Why does it have to be so hard to get my hands on this dress?!?

--------------------------

... åbenbart! Jeg har været i 4 butikker der har VILA i dag... FIRE! Og ingen af dem havde denne kjole. Begge VILA butikkerne i Odense (gågaden + Rosengårdscenteret) kunne fortælle mig, at de havde simpelthen besluttet ikke at bestille den hjem (wtf?). I den 3. butik (Magasin) kiggede de bare underligt på mig, da jeg spurgte om de vidste om det var noget de fik senere. I Sinnerup var der dog pludselig et meget svagt lys for enden af tunnelen. De kunne ikke sige OM de fik den, men hvis de gjorde så var det i slutningen af oktober/starten af november og hun var også så sød at fortælle mig, at prisen på kjolen er 259,95 kr. Det er jo til at ha' med at gøre! Forstår dog ikke hvorfor det skal være så svært, at få fat i en sk*de VILA kjole.

9 comments:

Tine said...

Ih jeg kender det. Pt er jeg på jagt efter en veromoda kjole der er på nettet men vil så gerne prøve den først. INGEN af de steder jeg har været har de anet hvad jeg har snakket om.. Tsk tsk.. Nu må jeg sikkert ofre porto..

Hm, tænker at bestseller i centeret måske har Vila?

Miss Jeanett said...

Hvad er det for en VM kjole? Er det den pudder farvet med frynser? Den har jeg nemlig også været på jagt efter og har fået af vide at den ikke kommer til DK :(
Ja, måske skulle jeg tjekke Bestseller også. Mega træls at det skal være så svært!

Helene said...

Du må endelig give lyd hvis du finder den! Jeg er helt vild med den - og har selvfølgelig heller ikke fundet den. Har dog heller ikke ledt så ihærdigt som dig (:

Megan Wolf said...

oh thats the worst! running around trying to find that one item you are looking for. hope that last store does finally get it in! its fab looking!

xoxo

http://thediscerningfashionista.blogspot.com/

Anne LSJ said...

Ih ja, den er rigtig fin...

Jeanett, hvordan fandt du egentlig vej til min blog den anden dag?

Anne LSJ said...

Hov. har først nu set at du godkende kommentarer før de bliver vist. Troede der var problemer med min google account. Undskylder for de ekstra par stykker jeg derfor har sendt :)

Apedersen said...

Hej:) Jeg arb hos Vila og kjolen hedder Moss dress og kommer i butikkerne midt november - bare lige til info:)

Helene said...

Apedersen: Hvor er det skønt med noget insiderviden (: Tak for info, siger jeg i hvert fald.

Miss Jeanett said...

@ Apedersen
Tusind tak!! Så vil jeg holde øje midt november :)