Oct 6, 2009

Friis & Co event // Odense - TONIGHT!!

Image Hosted by ImageShack.us

I just wanted to remind you about the event tonight - Hope to see some of you there! I'll post pictures from the event later tonight or tomorrow.

---------------------

Så er det i aften det sker! Friis & Co, Maria og jeg inviterer til Meet your fashionblogger event i Friis & Co butikken i Odense C (Mageløs 10) fra kl. 18-20. Der vil være forfriskninger fra Fit & Juice, konkurrencer (om gavekort til butikken) og muligheden for at få en lille sludder med Maria og jeg. Jeg vil ikke afsløre alle konkurrencerne, men den ene er så simpel at aftenens bedst klædte vinder et gavekort til Friis & Co på 700 kr. Så det kan sagtens betale sig, at gøre lidt ud af outfittet i aften! Håber på at se nogle af jer derinde - især for at støtte op om at der endelig sker ting i Odense (og ikke altid kun i KBH). Vi tøser her i Odense skal vise dem at vi er mindst lige så fashionable!

Vi har desuden valgt 10 Friis-favoritter hver (dvs. 20 i alt) som der i aften er 40% rabat på. Desuden er der 20% rabat på alt andet i butikken. I kan se mine 10 favoritter her (dog med denne ændring) og Marias her.

4 comments:

Beam said...

God fornøjelse! Jeg glæder mig meget til at høre mere om Jeres arrangement. Det var rigtigt godt i Århus i hvert fald! ;o)

simone said...

Jeg håber det var rigtig godt :D

Unknown said...

have fun!! wish I could be there!!

xxx

Lifestyle Amanda said...

Fun!! congratulation!!
Thanks to you!
Kiss!! kiss!!