Oct 15, 2009

News from My Favorites

Image Hosted by ImageShack.us

Just like some other danish bloggers I have recieved a mail from Friis & Co about new stuff there's in the shops from next week. These were my favorites of all the things in the mail. Just like Acie I'm pretty hooked on the shoulderpads - they're so cool! You can put them on a plain black top and make it more interesting. I'm getting them!! Love the dip-dye bag too.

-----------------------

Ligesom andre danske bloggere har jeg også modtaget en mail fra Friis & Co om nye ting fra deres "My Favorites" som skulle være i butikkerne fra næste uge. De 3 her er mine favoritter af nyhederne! Ligesom Acie så er jeg pænt hooked på skulderpudderne som kan sættes på ens egne kedelige bluser for at pifte dem lidt op. Hvor smart er det lige?? Jeg skal SÅ meget ha' dem. Dip-dye shoppingnettet er også ret labert.

Jeg spurgte Friis om skulderpudderne kommer i Odense, men det kunne jeg desværre ikke få svar på. Tilgengæld kommer de måske på netshoppen - jeg skal nok sige til, hvis det er!

Her er priserne:
Støvler med nitter 1049 kroner
Skulderpudder 199 kroner
Dip-dye shoppingnet 249 kroner

No comments: