Oct 16, 2009

Thursday-schnitzel

Image Hosted by ImageShack.us

Remember this picture from a few weeks back from when I ate dinner at my parents house? Well, tonight Mr. Boyfriend and I went to my parents (and younger brother) and I had persuaded my mom to make this again. It was SO good!
We actually had a small game inspired by the Kellie Pickler video I showed you the other day. We each took a pieces of paper and wrote down all the american states we could think of - the we put them together to see how many of the states we actually remembered - even though we're just from Europe. We managed to come up with 40 (missing the last 11) which we thought were pretty good, but there was still some of them we should have remembered (like Iowa and Montana - embarrassing!!). It was fun though! Now I'm gonna go to bed and watch a movie ("The Proposal" - anyone seen it?). I need to do a lot of stuff tomorrow so there ready for a big party on saturday (the outfit is ready though haha!). Especially the appartment needs a loving hand since one of my girlfriends are sleeping here.

-----------------------------

Kan i huske det her billede som jeg viste jer for et par uger siden fra da jeg spiste middag hos mine forældre? Hr. Kæreste og jeg skulle ud og besøge dem (og lillebror) i dag og jeg havde fået overtalt mor til at lave denne skønne schnitzel igen og nam-nam det var godt!
Vi legede faktisk også en lille "leg" inspireret af videoen med Kellie Pickler som jeg viste jer den anden dag. Vi tænkte, at hvis vi griner over at amerikanerne er dårlige til europæisk geografi, hvor gode er vi så lige selv til de amerikanske stater? Vi kom på 40 stk, hvilket jeg synes er okay (dvs. vi manglede 11). Der var dog nogle pinlige forglemmelser imellem - bla. Iowa og Montana... ups!
Nu vil jeg smutte i seng med en film ("The Proposal" - seen it?) og få noget søvn. Jeg har nogle ting der skal ordnes inden en stor fest på lørdag. Bla skal lejligheden lige ha' en kærlig hånd, da vi skal ha' en af mine veninder sovende. Outfittet er dog klart hehe ;)

2 comments:

Anonymous said...

Der er 50 stjerner i flaget - for de 50 stater ;)

Miss Jeanett said...

Nu bliver flaget jo ikke opdateret ;) Der er 51 stater i USA: http://da.wikipedia.org/wiki/USA