Oct 9, 2009

Tonight: Phono Festival

Image Hosted by ImageShack.us

Tonight I'm going to the Phono Festival in Odense, DK. It's a urban international musicfestival which is in Odense every year. This year it's in the abandoned slaughterhouses in the middle of the city. I'm really looking forward to it and I know that a lot of my friends are too. One of the men behind the festival is one of Mr. Boyfriends best friends (they have known each other since they were 3 years old or something like that) so we know how much work they put into this festival.

You can buy tickets at the location for 160 DKK for one day or 350 DKK for all 3 days (fri-sat-sun).

---------------------------

I aften skal jeg til Phono Festival i Odense. Det er en urban international musikfestival som hvert år danner rammer om fest og musik for flere hundrede mennesker. Festivallen varer 3 dage (fredag-søndag) og har en masse internationale såvel som danske navne på programmet. I år bliver det holdt i de forladte lokaler som engang var slagteri midt i Odense C. Jeg glæder mig rigtig meget og det ved jeg også at en del af mine venner gør. En af mændene bag festivallen er en af Hr. Kærestes bedste venner (de har kendt hinanden siden de var 3 år eller sådan noget... de troede de var ved at lide druknedøden sammen på et tidspunkt som børn... hvorefter de finder ud af at vandet er ca. 20 cm dybt... meget sjov historie), så vi ved hvor meget arbejde de lægger i den her festival.

Man kan købe en-dags billetter i døren til 160 kr eller en billet til hele festivallen for 350 kr. Adressen er Ruggårdsvej 60A, 5000 Odense C.

No comments: