Nov 5, 2009

Inspiration: Camilla Belle

Image Hosted by ImageShack.us

There's not a lot of celebs where I love the style without exceptions, but I think it's like that with Camilla Belle. The first time I noticed her was when I watched the movie "10.000 BC" and because she was dating one of the Jonas Brothers some time ago. She's always sophisticated, feminin and trendy. And if you guys haven't noticed by now then I can tell you that I have a thing for pretty dresses and heels. And it helps too that she is absolutely stunning - look at that face!

--------------------

Normalt kan jeg ikke nævne særlig mange celebs, hvor jeg elsker deres stil ubetinget, men jeg tror Camilla Belle er en af de få. Første gang jeg lagde mærke til hende var da jeg så filmen "10.000 BC" og fordi hun også datede en af medlemmerne i Jones Brothers omkring samme tid. Hun er altid sofistikeret, feminin og trendy, når hun er på den røde løber (og hvis i ikke har opdaget det endnu, så har jeg en ting for fine kjoler og høje hæle). Og så hjælper det helt sikkert også, at pigen er et knock-out - se lige det ansigt!

1 comment:

Christen said...

I adore her style as well. She somehow always manages to look modern and edgy but really feminine. And I would kill for her facial features!