Nov 15, 2009

Latest buy: Studded bag

Image Hosted by ImageShack.us

Here's my latest buy! I was already drooling over this studded bag from Friis & Company here back in september, but I gave up on the dream because it was sold out in Copenhagen within 2 days!! But now it has arrived in Odense and I couldn't resist! It was 339 kroner which is about £42/ $65/ €45.

I'll be back tomorrow with this weeks new followers. Sorry, I didn't get around to that today. I hope tomorrow will be the first day of a great week. Tuesday is electionday and wednesday we find out if Mr. Boyfriend got elected (I'll let you know as soon as I know something!). Friday me and my group hand in our project and later that day Mr. Boyfriend and I leave for Amsterdam, Holland. I hope the week is gonna be good... but I wanna say I'm sorry ahead if the blog is gonna be a lot about the election the next few days. But even though the blog is about fashion then it's also about my life and politics + the election takes a lot of my time these days. I hope you survive ;)

----------------------

Her er så det nye køb jeg har ævlet om hele dagen! Allerede tilbage i september drømte jeg om den her nitte-besattede taske fra Friis & Company. Jeg droppede hurtigt drømmen, da den blev udsolgt på kun 2 dage efter den havde ramt de københavnske butikker. Nu er den dog tilbage - og denne gang også i Odense, så jeg kunne ikke stå for fristelsen! Den er super fin og er stor nok til pung, telefon, dullegrej (lipgloss, mascare osv) og et digitaltkamera. Der kan dog ikke være en vandflaske i. Der er også kun nitter på den ene side, men med den måde den hænger på, når man bruger den, så gør det ikke noget - synes jeg. Den koster 339 kr og jeg fandt den i Friis & Company i Rosengårdscenteret.

Jeg skal nok komme tilbage med ugens nye faste læsere i morgen - har bare ikke nået det i dag. I morgen er forhåbentligt også den første dag i en fantastisk uge. Tirsdag er der valg (kommer tilbage med mine anbefalinger i morgen) og onsdag finder vi ud af om Hr. Kæreste blev valgt. Fredag afleverer min gruppe og jeg vores projekt og senere samme dag flyver Hr. Kæreste og jeg til Amsterdam, Holland.
Iøvrigt vil jeg på forhånd gerne undskylde, hvis bloggen de næste par dage kommer til at handle meget om valget. Bloggen handler hovedsageligt om mode, men den handler også om mig/mit liv og valget fylder meget i min hverdag lige nu, så det ville være underligt ikke at nævne det her også. Håber i overlever! Og tak for alle de "held og lykke"er jeg har fået til Hr. Kæreste. Det varmer!

Image Hosted by ImageShack.us
Me and my new bag on our way out to dinner with Mr. Boyfriend

No comments: