Nov 26, 2009

New Moon: My turn!

Image Hosted by ImageShack.us

Now it's finally my turn! Tonight I'm gonna see New Moon with 3 classmates (Mr. Boyfriend doesn't wanna see it) and I can't wait! Robert here I come! Have any of you seen it? How is it compared to the first movie?

Now I'm gonna get something to eat and then pick something for me at the postoffice - I have two things there for me, yay! And then I need to swing by the gym. I haven't worked out since the day of the election.

------------------------

Så er det endelig min tur til at se den! I aften smutter jeg i biografen sammen med 3 klassekammerater (Hr. Kæreste sagde allerede efter, at jeg tvansindlagde ham til Twilight, at jeg godt måtte finde nogle andre at se den næste med) og jeg glæder mig! Robert here I come! Har i set den? Er den bedre end den første?

Nu vil jeg få noget at spise og så vil jeg smutte på posthuset. Der ligger nemlig to pakker og venter på mig... og faktisk også lidt på jer. Der er nemlig en konkurrence på vej her på bloggen! Stay tuned - jeg skal lige ha' fundet på hvad i skal gøre for at vinde det. Nå, og så burde jeg vist også smutte til en omgang træning. Har vist ikke trænet siden valgdagen - FY!

7 comments:

Anonymous said...

Hej Jeanett

Du har en super god blog,men noget der virkelig har irriteret mig er at du skriver "Hr. Kæreste" i hvert indlæg - for det første, er det lidt belastende, du nævner ham så MEGET, men hvorfor ikke bare kalde ham hans navn? Du har jo før vist det på hans valgplakater osv...

Miss Jeanett said...

Først: Tak for rosen! Ang hvor meget jeg nævner ham, så nævner jeg ham i det omfang jeg selv synes er passende - i perioder nævner jeg ham mere end andre og sådan vil det være. Jeg skal selvfølgelig nok tænke over hvor meget jeg gør det.
Mht navnet, så har det altid været hans "nickname" her på bloggen og det vil det fortsat være. Det er ikke for at skjule hans rigtige navn. Det er helt okay, at komme med kritik men i sidste ende er det min blog og derfor også mit valg hvordan jeg vælger at gøre tingene her.

Balladen said...

Jeg har set den, og nr. 1 var bedre IMO. Grafikken på de animerede dele er for dårlig, men historien som sådan er lige så god :)

Miss Jeanett said...

@ Balladen
Okay, mange tak for inputtet! Dem jeg har snakket om filmen med indtil videre har nemlig bare knus-elsket den og har ikke ville sammenligne dem med hinanden.

Majasol said...

New Moon er FANTASTISK! Den er 30 gange så god som Twilight. Instruktøren har gjort et fantastisk arbejde!

Nyd den! :D

Og ja! Sims 3 er skønt - udover det faktum at tiden på mystisk vis går hurtigere, hver gang man åbner for spillet :p

Anonymous said...

I have seen it twice so far...
L O V E it!
It's different from Twilight so it is hard to compare, but it's just amazing.

Christina
Blackberry Sherbet
x

Miss Jeanett said...

@ Maja
Jeg er faktisk enig med dig - jeg synes New Moon er bedre :)

@ Christina
Now I've seen and I actually think that New Moon is better than Twilight.