Nov 25, 2009

My new years WISH-dress

Image Hosted by ImageShack.us

If I wasn't so broke right now then I would buy this dress from Mango and make it my new years dress. It is absolutely gorgeous! But I AM broke so I'll just keep on dreaming... *sigh* My new year-plans just have fallen into place and I'm gonna celebrate it in Copenhagen with some of my best friends. We're gonna do it at Kat and Andreas' place like last year (which were one of the best new year eves I've ever had) and some of their friends are coming + my good friend Cuong and his french girlfriend Julie. We're 10 people who're having dinner together and then maybe more will come later. We're trying to figure out what kinda of food we're having but it's hard when some don't eat seafood, some don't eat pork and so on. Do you have your plans ready yet?

You can get the dress here on Asos for £ 119

------------------------------

Hvis ikke jeg var så broke, så havde jeg helt sikkert købt den her kjole fra Mango (på Asos) og så havde den været min nytårskjole! Den er jo freaking gorgeous!! Men jeg ER broke, så jeg må lade det blive ved drømmen... *SUK* Nå, men heldigvis er mine planer for nytår på plads. Hr. Kæreste/politikker (thihi - og a sidenote: fuck hvor får byrådsmedlemmer meget post!!) og jeg skal fejre det i København hos Kat og Andreas som vi også var hos sidste år. Jeg har kendt Kat og Andreas lige så mange år som Hr. Kæreste (jeg mødte dem alle 3 samme aften) og de er nogen af vores bedste venner. Vi bliver 10 i alt til middag - bla. kommer min gode ven Cuong og hans franske kæreste Julie også. Cuong og jeg har kendt hinanden siden vi var ca. 9 år. Det bliver en perfekt aften... Vi skal bare lige ha' maden på plads. Der er nogen der ikke spiser seafood, andre der ikke spise svinekød osv. Er jeres planer for nytår på plads?

Kjolen er her på Asos til 119 £ (ca. 975 kroner)

4 comments:

kat said...

update: vi bliver 12, cath og lasse kommer også;)

Miss Jeanett said...

Uh fedt!! :D

Patri said...

in mangoshop.com is more cheap!

Anonymous said...

Hvordan mødte du din kæreste? :)