Nov 25, 2009

Spotted in Amsterdam: H&M goodies

Image Hosted by ImageShack.us

We spent some of the day yesterday (our last day in Amsterdam) by doing a bit of shopping. I only bought two things - I'm gonna show you those later. But I spotted two things I would like to get my hands on. This knuckle ring from H&M / Divided was so cool, but I'd rather want it in silver. Have any of you seen it in silver so I can know if it has even been made in that colour? It was € 5 and I found it in H&M in the airport in Amsterdam.
The second thing was the necklace below - also from H&M. I really wanted to buy it, but the line was so long and we were about to go to the gate to board the plane. It would be perfect to spice up a simple outfit. It was € 7.90. Have any of you seen it in Denmark? I need that necklace.

---------------------------

Igår brugte vi en del af vores sidste dag i Amsterdam på at shoppe forskellige steder i byen. Jeg købte godt nok kun to meget billige ting (skal nok vise jer dem senere), men jeg spottede tilgengæld en del lækkerier. Bla. denne kno-ring fra H&M som jeg fandt i H&M i Amsterdam lufthavn. Den er virkelig fed, men jeg vil hellere ha' den i sølv. Er der nogen af jer der har set den i sølv, så jeg kan finde ud af om den overhovedet eksisterer i den farve? Ringen kostede forresten 5 euro (ca. 38 kroner).
Den anden ting jeg spottede var den her halskæde på billedet nederst (også fra H&M). Den ville være perfekt til, at spice et halv-kedeligt hverdags outfit op med. Jeg ville egentlig ha' købt den, men køen var mega lang og der var kort tid til at vi skulle være ved gaten, så den fik jeg ikke med. Har i set den i DK? Jeg bliver nødt til at ha' den. Den kostede 7,90 euro (ca. 60 kroner).

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

Anna said...

Sikke en fin halskæde! Det ligner jo slet ikke noget H&M :)

Sus said...

Den der kno-ring er da alt for fed! Håber håber håber at den kan fås her i O'ense :-)