Nov 6, 2009

TRESemmé in Netto

Image Hosted by ImageShack.us

Tip about a cheap offer on TRESemmé in Denmark - sorry to you guys that don't live in DK.

-----------------------------

Jeg kan se der allerede er et par bloggere der har lagt mærke til det, men til jer andre vil jeg lige give tippet videre. I denne uge kan i få en sam-pakke med både shampoo og balsam for kun 84 kr i Netto. Det er faktisk billigere end vejl. normalprisen for et stk - den er nemlig 89,95 kr. Jeg har selv brugt TRESemmé 2 mdr nu (var så heldig at få det foræret af Star PR) og er super tilfreds. Jeg har den blå som billedet - både shampoo, balsam, hårkur og hairspray. Det er et rigtig godt alternativ til de nogle gange lidt halv-dyre frisørshampoo'er. Husk at TRESemmé shampoo og balsam er store - hele 900 ml så der er til RIGTIG lang tid. Jeg har ikke engang brugt en 1/3 del af mine.

Min egen lokale Netto har stadig nogen tilbage, så kig evt i jeres egen Netto! De har flere varianter.

No comments: