Dec 4, 2009

Deichmann - my new boots!

Image Hosted by ImageShack.us

I've been looking for a pair of short boots with plateu and a very high heel for some time now. That's why I couldn't help my self when I saw these in my local Deichmann store. They were only 349 DKK (€ 46/ £ 43) so they had to come home and live with me... which they do now! The heel is 12 cm high, but it doesn't feel like that much with the 2 cm plateu in the front.

I'm hope you all are having a nice friday night. I'm sitting home alone working on my project yet again! Tomorrow I'm going to a big christmasparty and I still don't have any idea of what to wear. By the way - the Aussie competition has now ended and I'm gonna announce the winners during this weekend so keep an eye on the blog!

--------------------------

Jeg har ledt efter et par korte støvler med plateu og høj hæl et stykke tid nu - og derfor kunne jeg heller ikke lade disse støvler stå, da jeg igår fandt dem i min lokale Deichmann butik. De kostede kun 349 kr, så de blev jo nødt til at komme hjem og bo hos mig! (hvilket de gør nu). Hælen er 12 cm høj, men pga den 2 cm plateu foran så føles det slet ikke så slemt. Jeg har haft dem på i skolen i dag og min fødder har overhovedet ikke bitchet.

Jeg håber iøvrigt, at i alle har en fantastisk fredag aften. Jeg sidder bare og knokler med eksamensprojektet endnu en gang. Jeg har forresten lukket Aussie-konkurrence og jeg offentliggøre vinderne i løbet af weekenden, så hold øje! Og tak til alle jer der deltog... jeg er egentlig overrasket over hvor få rigtige svar der var %-mæssigt (dog nok til at jeg bliver nødt til at trække lod).

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

Simone Hagemann said...

Hvor er de FEDE! (:
www.lady-simone.blogspot.com

CHRISTINA said...

det er vildt hvad man kan finde i den butik! virkelig fede sko. :)

//Christina.