Dec 4, 2009

Kranz & Ziegler

Image Hosted by ImageShack.us


Silver earrings 425 DKK


It's christmas and I can really feel the christmas spirit these days! I've just been given a giftcertificate from/to Kranz & Ziegler's jewellery webshop. These are the things I bought from my gift certificate - my absolute favorites are the silver earrings above. They're simple but still very modern in their design.

------------------------

Det er jul og jeg kan godt mærke, at folk er i gave-humør! Jeg er så heldig, at jeg har fået et gavekort af smykke firmaet Kranz & Ziegler til deres nyåbnede webshop. Og her er hvad jeg har købt for gavekortet (det hele er ikke til mig selv - en af tingene er en julegave). Min absolutte favorit er sølv øreringene her øverst. Jeg er vild med deres simple, men samtidigt meget moderne design... og så har jeg en ting for sølv i øjeblikket. Der er direkte link under billederne til de forskellige smykker.

Image Hosted by ImageShack.us
Kræftens Bekæmpelse Omsorg bracelet
with silver and 0.02 carat black diamant 495 DKK



Image Hosted by ImageShack.us
Silver Pendant with onyx 550 DKK



Image Hosted by ImageShack.us
Star earrings coveret with 18 carat gold 550 DKK
Designed by Izabel Camille

No comments: