Dec 20, 2009

Hungover and a beautiful christmas song


Stig Kreutzfeldt - Så blev der stille


Oh my god I'm so hungover! I had a really fun night last night, but I'm never drinking snaps again (or at least not the next week). I haven't been able to eat anything all day, but Mr. Boyfriend just got yummy burgers from Bull so I'm give that a try. I'm gonna leave you with this song from a danish christmasshow. I love it.

-----------------------------

Oh my god, jeg har så mange tømmermænd! Jeg havde det virkelig sjovt igår, men jeg drikker aldrig snaps mere (eller... ihvert fald ikke den næste uge). Jeg har ikke været i stand til, at spise noget hele dagen og har haft en hovedpine from hell. Hr. Kæreste har dog lige hentet lækre burgere fra Bull, så jeg vil give det et forsøg. Og så synes jeg lige i skal ha' en sang - er selv helt vild med den her i øjeblikket. Den er fra TV2 julekalenderen "Jesus & Josephine".

2 comments:

Jane Juliane said...

jeg har tagget dig i en blogleg:)

Miss Jeanett said...

Uh, jeg lurer lige :)