Dec 19, 2009

Last night: Avatar in 3D

Photobucket
Mr. Boyfriend, Mads & Schøler


Last night I went with 7 friends to see "Avatar" in 3D - and what a great movie! Even though it's close to 3 hours long then it didn't feel like that at all - time flew by. Do your self a favour and go see it in 3D if that's possible in a movietheater near you. The 3D effects are awesome! The story is cool too - a modern "Pocahontas-story" you can call it. Here's some pictures from last night (forgot to take one of myself wearing the 3D-glasses, sorry).

Now I'm gonna go make "risalamande" which is a traditional christmas-dessert here in DK (all though the name is french). I'n hosting my annual christmasparty tonight - that's gonna be fun!

--------------------------

Igår var jeg og 7 venner inde og se premieren på "Avatar" i 3D. Sikke en god film, vi var alle meget begejstret! Selvom den faktisk varer næsten 3 timer, så lagde man overhovedet ikke mærke til det. Tiden fløj bare afsted! Gør jer selv den tjeneste, at se den i 3D hvis det er muligt hvor i bor. 3D effekterne er super fede! Historien er også ganske cool - man fristes til at kalde det en moderne "Pocahontas-historie". Her er lidt billeder fra igår af et par af venner iført deres 3D-briller (vi følte os alle meget som Lady Gaga). Fik desværre ikke taget et af mig selv... sorry.

Nu vil jeg smutte hen og lave risalamande - jeg holder nemlig julefrokost for vennerne i aften og alle skal medbringe hver en juleret til bordet. Jeg glæder mig!

Photobucket
Oana & Christian

1 comment:

Kvinden! said...

lyder spændende, kæresten vil meget gerne hive mig med ind og se den, men må indrømme at de 3 timer skræmmer mig lidt. Men efter sådan nogle anmeldelser skulle man måske gøre det.
-om ikke andet så bare for at opleve det i 3D:)
/karin
fashionistaen.blogspot.com