Dec 3, 2009

Sonia Rykiel for H&M - sneak peak

H&M continues their succes collabrations with famous designers and I've already mentioned the Sonia Rykiel for H&M underwear collection before on the blog. It's available in stores from saturday december 5th and here's a sneak peak at the collection. Are you guys getting any of the items? I'm really loving all the nude-coloured pieces, but I don't think I'm getting anything.

Prices can be seen at hm.com

(Pictures with courtesy of H&M)

-------------------------

H&M forsætter deres successer med at co-designe med kendte designere og jeg har allerede nævnt Sonia Rykiel for H&Ms undertøj kollektion. Kollektionen er i butikkerne fra på lørdag d. 5. december (jeg kan fortælle til de fynske læsere, at H&M i Vestergade i Odense C får kollektionen) og her er et sneak peak på kollektionen. Er der nogen af jer der skal have noget fra kollektionen? Jeg synes selv, at mange af de nude-farvet ting er super lækre (og er vild med retro-stilen i designet), men jeg tror min bankrådgiver mener, at jeg burde sidde den her over. Priserne er dog ganske fair denne gang (der har været mange kendt designer+H&M kollektioner der var waaay overpriced) - fx. den nude el. sorte body til 249 kr eller en af de stribet bh'er til hhv. 99 og 129 kroner. Det er da okay?! I kan se flere priser på H&Ms hjemmeside.

(Billederne er H&Ms)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

5 comments:

Anonymous said...

ved du, om kollektionen kommer online? :)

Kristian Hindø-Lings said...

Bonjour Jeanette!
Sonia Rykiel er smukt. Dejligt, du læser min blog. Ha' en god dag. X

Michella Munk said...

jeg skal klart inde og have lidt af godterne! :D Er det den lille hogm inde i odense der får kollektionen?

Miss Jeanett said...

@ Pernille
Det gør den! :)

@ kristian hl
Tak og i lige måde!

@ Michella Munk
Hvad skal du ha'? :) Det er den store i Vestergade på 2. etager der får kollektionen - den i Kongensgade får den faktisk også fandt jeg lige ud af i dag. Jeg ved ikke med Rosengårdscenteret...

Anonymous said...

hvorfor ikke:)