Jan 8, 2010

100 fans


Woohoo - my supporter-page on facebook has just reached 100 supporters. Thank you! You can find my facebook page here.
And I can reveal to you that when the blog reaches 300 followers here (in the box on the right) then we're gonna have a competition with a really nice price! Now I'm gonna hit the gym and later I'm gonna eat chinesefood while watching X Factor.

---------------------------

Vuuuhu, min fanside på facebook har lige fået sit medlem nr. 100. Tusind tak! I kan finde siden her.
Og så kan jeg afsløre, at når bloggen rammer faste læser nr. 300 (ude i boxen til højre - vi er tæt på!), så kommer der til at være en lille konkurrence. Og gaven er ret nice - synes jeg selv ;) Nu vil jeg smutte til træning og senere vil jeg spise kinamad imens jeg ser X Factor.

No comments: