Jan 9, 2010

X Factor: My favorites so far


Rasmus, 16

The danish X Factor show started last friday and I'm a sucker for this show. I hate a lot of the other talent-music shows, but this one I love. Once again it's the category with the young ones (in Denmark it's 15-25 year olds) that's the strongest so far - in my oppinion! I've already got my Top 3 in the category. It's these two "guys" ("boys" would probably be more correct) and a girl called Uyen, 16 (can't find a clip with her on youtube - sorry) are my favorites. The groups are (again) not good enough and the adults are boring. Take a look at Rasmus who's 16 and Jesper who's only 15 - both of the are singing english songs.

-------------------------

Som de fleste af jer nok ved, så startede den nye omgang af X Factor jo sidste fredag og jeg er endnu engang fast seer. Jeg gider virkelig ikke alle de andre talent shows (Vild med Dans, Scenen er din, osv), men X Factor er sgu for cool! Igen-igen er det (efter min mening) kategorien med de 15-25 årige der er den stærkeste. Min Top 3 er de her to gutter og så hende pigen der var den aller sidste deltager igår. Hun hed Uyen, var 16 og sang "Wonderful world". Hun var sgu god! Igen i år er grupperne simpelthen ikke gode nok og de voksne er røv-kedelige.


Jesper, 15

3 comments:

Milla said...

Jeg kunne ikke være mere enig! De unge er den stærkeste gruppe, og de 3 dér er også mine favoritter! :D De synger alle 3 helt fantastisk!

Anonymous said...

Jeg kender Uyen :) Hun har gået på min skole..

Jesper var vildt god!

/marina
thelittlebag.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ Milla
Ja, de unger kommer til at dominere i år tror jeg.

@ Marina
Ej, hvor sejt! Ja, hun var virkelig dygtig!