Jan 7, 2010

Buy: Mesh leggings


I actually completely forgot about these - I bought them a few days before christmas while I was buying gifts for my family. They have a mesh panel down each leg and then the rest of the leggings are just black. I'm waiting for it to stop being so cold here in Denmark because I think these are not warm enough for the cold wether we're having these days. They're from Pieces and were only 99.95 DKK / £13 / €12.95

I've been a bit sick today, but I'm hoping to get some reading done later for my exam. And sorry if I'm a bit boring these days. I'm really feeling uninspired and I'm very sick of winter and the trends right now. I want summer and fun floral light dresses - NOW!

----------------------------------

Jeg havde egentlig glemt alt om de her indtil jeg fandt dem i dag. Jeg købte dem midt i julestressen, da jeg samtidigt var ude og købe de sidste julegaver 2 dage før juleaften - nok derfor de er røget lidt i glemmebogen. De er fra Pieces, men jeg fandt dem i en Vila butik her i Odense til kun 99,95 kroner - ret billigt! De er alm sorte bortset fra den mesh/gennemsigtige striber der går ned af hvert ben. Størrelsesmæssigt er de en anelse store - jeg har købt dem her i en medium og jeg tror egentlig godt jeg kunne ha' været i en small også. De er også dejligt lange - godt for os størrelse-giraf piger på knap 180 cm ;)

Ellers ikke så meget nyt herfra. Jeg har været lidt syg i dag (dumme Hr. Kæreste har smittet mig og han er self almost rask nu, øv), men jeg håber alligevel på at få læst lidt i aften til min eksamen. Desuden vil jeg gerne undskylde for at være så uinspirerende for tiden (synes selv det lidt kan ses på mine indlæg), men jeg føler mig selv så uinspireret af moden pt. Tror bare jeg er træt af de trends der er her nu og trænger virkelig til nogle flere farver, print og lethed. Synes den her rockchic-grunge ting har kørt længe nu. Og så er jeg ved at brække mig af vinteren - jeg sidder konstant og kigger på rejser og drømmer mig væk. Hvem der bare kunne smutte... (eller måske kan "man"? ;) Stay tuned).

3 comments:

Alberthe said...

yes, endelig en der også synes, at rockchic-grunge trenden har kørt længe nu. Vi vil have smukke farver! nu... (:

Thea said...

Du har SÅ meget ret mht. moden.. Jeg synes virkelig også der mangler nogle farver, alting har været sort og deprimerende nok i laaaang tid nu..

Miss Jeanett said...

Ej, tak piger! Hvor er jeg glad for at høre, at jeg ikke er den eneste der er træt af de mørke farver og den edgy trend der er. TAK - i gjorde lige mit humør lidt bedre :)