Jan 24, 2010

Dinner & Bowling

Last night I went out with friends for all-you-can-eat asian buffet and after that bowling. I didn't win. I never win. I'm always the average-one - I don't suck, but I'm never the best. But it's fun! After that we went out for drinks and ended up coming home at 4.30 am. It was fun! Here's some pictures from last nights bowling - the pictures are not the best quality because I didn't bring my expensive camera with me (never do when I'm going out drinking).

And I'm wearing the sequin blouse from Vila - I'm so fond of it! Best buy in a long time. It's now available in both white and black on Asos. You can get it here.

--------------------------

Igår var jeg ude og spise all-you-can-eat asian buffet og efterfulgt af bowling. Jeg vandt ikke. Jeg vinder aldrig i bowling. Jeg er altid hende der ligger midt i - jeg stinker ikke, men jeg er heller aldrig den bedste. Men det var sjovt! Efter bowling smuttede vi på Grøntorvet og drak drinks/speciel øl - og vi endte faktisk med at komme hjem kl. 4.30 i morges. Her er lidt billeder fra bowling - kvaliteten er ikke den bedste, fordi jeg havde valgt at lade spejlreflekskameraet ligge derhjemme (gør jeg oftest til fester).

Og jeg har min Vila paliet strik på. Opdagede lige for et par dage siden, at de har fået den på Asos nu - hvis der var nogen af jer der stadig ikke havde opstøvet den i jeres størrelser. Jeg har en str. small. I kan finde den her.


Mikkel and I


Sexy bowling shoes

2 comments:

Simone Hagemann said...

Nøj hvor lyder det hyggeligt (:
www.lady-simone.blogspot.com

Malsen said...

Den er rigtig god til dig den bluse....