Jan 4, 2010

Dreaming of: Draped skirts

Photobucket

Maria just reminded me of a thing that I've been craving for some time now: draped skirts. I've been looking at the one from H&M, but I like the draping on the one from Vero Moda more. The one from VM just has a very colour and I would like a more spring-light colour. The one from Vero Moda is sold out in my size anyway so I'll just wait until the high street shops start to make draped skirts in more spring-friendly colours. Now I'm gonna go to the movies to see Avatar in 3D for the second time. Can't wait!

Get the Vero Moda skirt for € 29.95 here in blue and here in black

--------------------------

Maria mindede mig lige om, at jeg har drømt om draperet nederdele (egentlig også kjoler) i et stykke tid nu. Jeg har egentlig luret lidt på det fra H&M, men har ikke købt det (endnu), da draperinger ikke er helt som jeg gerne vil have dem - der er de mere rigtige på det fra Vero Moda. Tilgengæld er farven på det fra VM meget mørk og jeg ville hellere have et i nogle mere lyse farver. Desuden er det fra VM udsolgt i min størrelse nu, så jeg venter bare til på at high street butikkerne begynder, at spytte nogle ud i mere forårs-venlige farver (mintgrøn, lavendel og light pink - JA TAK!). Nu vil jeg smutte i bio med Hr. Kæreste, min far og en af mine forældres venner; vi skal se Avatar i 3D og jeg glæder mig (ja, Hr. Kæreste og jeg har allederede set den en gang før, men den kan sagtens ses igen!).

Nederdelen fra Vero Moda koster 199,95 kroner og fås her i blå og her i sort.
H&M-sagen er på hjemmesiden (under nederdele) til 179 kroner

4 comments:

Veronika said...

Wow, Avatar for 2nd time? Is it really that good movie?

Btw, that skirt from VM looks amazing!

Simone Hagemann said...

Den fra H&M er virkelig fed! Det kunne være at man skulle overveje at købe den? (:
www.lady-simone.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ Veronika
Yeah, it is! It's a great movie!

@ Simone
Jeg overvejer det også selv ;) Der er bare ikke min str tilbage :(

Patricia S. said...

Love the skirts! Kiss