Feb 10, 2010

Another ASOS discountcode

Photobucket

Because of the upcoming Valentines Day (which isn't a big deal here in DK) ASOS wants us to share the love with a 20% discountcode. I like that kind of love so now I'm sharing it with you! Just enter ASOSLOVE at the checkout. It only replies to items that are not already on sale. It ends february 14th at midnat. Happy shopping!

------------------------------

Der er allerede et par andre bloggere der har blogget om den her, men tænkte at ingen vist kan blive træt af rabatkoder, så here we go. Asos har i forbindelse med Valentines Day udgivet en ny 20% kode. I kan bare bruge koden ASOSLOVE - som desværre ikke gælder allerede nedsatte varer. Koden gælder til midnat d. 14. februar. Happy shopping! Jeg holder mig i skindet denne gang... må hellere spare pengene til Dubai.

2 comments:

with love from CEMA said...

Hej :)
elsker din header :)
god inspiration fra din blog :)
knus.

louise w. petersen said...

hej jeanett, har lige et spørgsmål - er jo ret ny i blogverdenen:) koster det noget at tilmelde sig google-add? jeg tænker om det koster et årligt/månedligt gebyr som man skal betale hvis ikke man har genereret nok reklameindtægter? synes ikke rigtig jeg kan blive klog på det når jeg læser om det, så tænkte at det måske var noget du vidste! Love, love, LOVE Asos rabatkoder, - takker mange gange! :)