Feb 10, 2010

Dinner & Forrest Gump

I just came home from work and it's snowing AGAIN! So sick of it. Mr. Boyfriend has cooked me dinner and just asked if I wanna watch Forrest Gump with him. So I'm gonna do that. Just snuggle up and do nothing for the rest of the night. Talk to you tomorrow :)

--------------------------

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde og nu sneer det sgu igen! Gider virkelig ikke mere. Hr. Kæreste overraskede med hjemmelavet mad og har spurgt om jeg vil se Forrest Gump med ham. Selvfølgelig vil jeg det! Det er meget længere siden jeg har set den. Så nu hopper jeg ud af arbejdstøjet og henter min dyne ind på sofaen. Mmmm. Så kan det bare sne så tosset det vil!

Vi snakkes i morgen - forhåbentligt om lidt Fashion Week-stuff. Ville gerne være i KBH hele ugen, men det kan altså ikke lade sig gøre økonomisk (har ikke råd til at fise frem og tilbage til byen hver dag) og tidsmæssigt (har andre planer + skole + job), så jeg nøjes med på lørdag.

1 comment:

Sweets and Hearts said...

everyone's writing about the snow and seems to be tired of it...but i wish it snowed here! lol. and forrest gump is an awesome way to distract yourself. <3