Feb 23, 2010

Considering: Friis pink scarf

All the fashion in the shops (and webshops) are so black and grey these days - I'm really sick of it. I'm sick of black - I want summer, sun and colours! Colours affect my mood in a good way - like this scarf from Friis & Company. My wardrobe needs this. I'm usually just not a "scarf-girl". I like scarfs, but I don't use them as much as I would like too. I have to think about this... because it's really pretty.

The scarf's 179 danish kroner on their webshop here.

-------------------------

Jeg synes, at alle kollektioner er SÅ grå og sorte pt - og det er jeg ret træt af. Jeg er træt af sort, grå og de andre mørke farver. Jeg vil ha' sommer, sol og masser af farver, så vi alle kan blive i godt humør! Godt humør er helt hvad jeg bliver af, at kigge på det her tørklæde fra Friis & Co. Nøj, en laber farve(r)! Det er lige hvad min garderobe trænger til. Det er heller ikke så dyrt - det står til 179 kroner på deres webshop (her), men + porto (50 kr) er det altså omkring smertegrænsen af hvad jeg vil give for et tørklæde. Jaja, jeg ved godt det slet ikke er dyrt, men jeg er ikke rigtigt en "tørklæde-pige". Jeg køber tørklæder hist og her, men bruger dem ikke så meget som jeg gerne ville. Jeg overvejer lige... for det er altså fint.

1 comment:

Unknown said...

I'm in love with this scarf! I'm not too big on scarfs, but I am a sucker for the color pink, and I just love how it goes from a deep pink to a lighter shade and then to white! It's stunning!