Feb 23, 2010

Dubai: Day 4

Today has been the hottest day so far and we're loving it! Today we've been at the Jumeirah Mosque and after that we spent a few hours at the beach. We found another beach today where we got even closer to the 7-star hotel. Beautiful! The more I visit Starbucks the more I love the similar coffee-chain we have in Denmark (called Baresso). Starbucks frappachinos are just too sweet!

----------------------------------

I dag har vaeret den varmeste dag so far og vejrudsigten siger, at det bliver varmere baade i morgen og torsdag - mega dejligt! Vi har idag set Jumeirah Moske som er super fin. Derefter laa vi paa stranden i et par timer og smuttede derefter til en helt 3. strand som jeg havde laest skulle vaere den bedste mulighed for at komme taet paa "Sejlet" (det 7-stjernet hotel) uden at betale for det. Det maa man sige var rigtigt! Billedet oeverst er fra den strand lige omkring solnedgang. Bagefter tog vi hjem og spiste paa en pakistansk/indisk restaurant som Hr. Kaereste er blevet helt vild med. Jeg foejer ham eftersom jeg poenser paa at slaebe ham med tilbage i Dubai Mall inden vi skal hjem haha. Naa, her er lidt billeder fra vores dag.

Ps. Jo flere gange jeg faar besoegt Starbucks jo mere bliver jeg glad for Baresso hjemme i DK. Synes simpelthen at deres iceblends paa Starbucks er SAA soede, at jeg paa ingen maader kan faa en hel en ned. Naa, det var totalt off topic.


Jeanett without make-up - the horror!!! Hahaha


Muslinger vi fandt paa stranden


Jumeirah Moske

7 comments:

J'adore blog said...

Hvor lang tid skal du være i Dubai?
Det ser super flot ud dernede..

Simone Hagemann said...

Hvor ser det altså lækkert ud - jeg er VIRKELIG misundelig. Men til det med Starbucks vs. Baresso - Så slår Starbucks helt klart Baresso når det kommer til cappuccino (:

No.3 said...

Hvor er det hyggeligt at følge med :)

Hvordan er det i Dubai? Dyrere? Billigere? Ja, spørger nok lidt dumt ;)

el_martina said...

very nice pictures!!

Louise said...

Virkeligt lækre billeder, jeg vil også derned en dag!

Emilie Delance said...

Suk! Hvor ser det dejligt ud :D Vil også så gerne på ferie ^_^

xoxo

Fashion Affairs said...

Jeg kan ikke beskrive, hvor skønt det er, at sidde om aftenen og drømme sig væk til de varme lande! Jeg er, som så mange andre, totalt vinterdepri, så 1000 tak for lidt solskin på min vej, hæhæ! ;)

// Ditte, Fashion Affairs