Feb 9, 2010

Lady Gaga: What a voice!



I've blogged about the awesome Lady Gaga before and I have to do it again. She released her "new" album before christmas with some remixes of her old songs, but also a few new ones (Bad Romance being one of them). One of the other new songs is called Speechless and here she's singing it live. Amazing! Not many of the pop-princesses have a voice like this! What do you think of the song and her voice?

I've been having dinner with all the tutors tonight - I'll post what I wore tomorrow morning (I need Mr. Boyfriend to take the picture and he's busy right now). It's nothing special though.

------------------------

Jeg har før blogget om den fantastiske Lady Gaga og nu gør jeg det igen. Hun udgav før jul et "nyt" album med remix af hendes gamle sange + nogle nye (hvor bla. stor-hittet Bad Romance var en af dem). En anden af de nye sange hedder Speechless og den giver hun live her. Fantastisk! Der er ikke mange af de andre pop-prinsesser der kan pull den of som hun kan! Hvad synes i om sangen og hendes live optræden?

Jeg har iøvrigt været til middag med de andre tutorer her til aften - jeg skal nok vise jer "dagens outfit" i morgen tidlig, men jeg skal lige ha' Hr. Kæreste til at tage billedet og han er optaget lige nu. Outfittet er nu ikke fantastisk spændende.

4 comments:

No.3 said...

ELSKER hende altså!!! har virkelig meget respekt for hende.

xno3.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ No.3
Me too! Synes hun er genial!

Pernille said...

Det kan godt være, at hun opfører sig dybt mærkeligt til tider (hele tiden vel..), men synge det kan hun fandme! :) Skønne dame!

Camilla said...

Jeg synes virkelig, at hun kan noget, som andre ikke kan/mangler. Hvis du f.eks. ser 3 forskellige live optagelser med samme sang, så er der altid et eller andet twist, så det ikke er det samme - dét synes jeg er fedt.
Men generelt, jeg er jo helt vild med Lady Gaga, det kan jeg ikke komme uden om.