Mar 10, 2010

Asos goes Burberry

Det måtte jo ske på et eller andet tidspunkt! Asos har i dag lagt denne op på deres webshop. Jakken skriger helt tydeligt Burberry SS10 med farven og twistet forneden. Jeg synes den er et fint alternativ til Burberry, men jeg tror ikke selv jeg hopper på. 850 kr er alligevel lidt meget for en lyselilla forårsjakke som er meget "lige nu" og nok ikke så hot næste år. Men fin er den! Er i fristet?

Jakken findes her på Asos for ca. 850 kroner (husk at koden SIRENEASOS giver 20% rabat indtil d. 18/3).

--------------------------------

It had to happen sometime! It looks like Asos was very inspired by Burberry's SS10 collection when they made this jacket. I like it, but I think £100 is a bit too much even though it's a lot cheaper than a real Burberry jacket. Do you like it?

Get it here on Asos for £100

2 comments:

Anonymous said...

Jeg synes nu den er meget lækker! Men er bange for kvaliteten, Asos har med at skuffe nogengange - selvom designet er lækker.

camilla said...

jeg kan dog sige at pastel farver er lige så hot næsten sommer - altså 2011.

Hvis man skal tro på de professionelle trend forskere :)