Mar 2, 2010

Dubai-buy: Striped skirt

Jeg tænkte, at jeg hellere måtte begynde at vise jer lidt af mine Dubai-køb - fordi dem fik jeg vist lavet et par af. Den første ting jeg købte dernede var den her nederdel fra mærket New Look. Jeg synes simpelthen den var så fin med striberne og sløjfen i taljen. Og jeg fik også allerede taget den i brug dernede (som nogle af jer måske har lagt mærke til på billederne derfra). Den kostede kun 130 dirham som svarer til ca. 195 kroner. Den bliver jeg glad for til sommer!
Nu vil jeg smutte i bio og se Shutter Island.

----------------------------

I thought it was time to show you guys some of the things I bought in Dubai. The first thing I bought was this skirt from New Look. I fell in love with the combination of stribes and the bow! I already started to use it while I was in Dubai.
Now I'm gonna go to the movie to watch Shutter Island.

3 comments:

Unknown said...

I love this skirt!! I actually am wearing a skirt pretty similar today! It has the same type of bow in the front but different pattern. It's from Forever21.

You look great!

Lisbeth said...

Hvor er den fin til dig - og totalt uretfærdig at poste sådan et feriebillede ;-)

Simone Hagemann said...

Hvor er den flot (: