Mar 16, 2010

Movie date

Jeg er lige kommet hjem fra en hyggelig moviedate med Hr. Kæreste. Han har, som jeg har nævnt før, været væk hele weekenden og skal nu snart afsted igen. Han er en travl mand i øjeblikket og det er lidt træls. Går lidt og savner ham. Derfor havde vi aftalt kæresteaften med biotur i dag. Vi var inde og se "Alice in Wonderland" i 3D. Den er ganske god - den kan sagtens anbefales! Jeg vil efterlade jer med nogle kvalm "vi-er-så-glade-for-hinanden"-billeder haha.


I've just come home from a movie date with Mr. Boyfriend. He's very busy these days so we decided to spent a night alone tonight. We went to the movies to see "Alice in Wonderland" in 3D. It's pretty good.

5 comments:

Janni Christiane said...

Sjovt, den var jeg også inde at se i 3D i går i Odense :)

Unknown said...

How cute! :)

Simone Hagemann said...

Hvor ser I altså søde ud sammen! (:

Miss Jeanett said...

@ Janni
Ej, hvor sjovt. Også kl. 21.30 på banegården? Hvis ja, så har vi været i biografen sammen :)

And thanks to the rest of you // Og mange til jer andre :)

Beam said...

^hæhæ, sødt. :o) God film, synes jeg.