Mar 17, 2010

On my way to Jutland

Sorry, at jeg har været lidt stille i dag indtil videre, men det er der en grund til. Hr. Kærestes farmor døde tidligere i dag, så vi sidder lige nu i bilen på vej til sønderjylland (hurra for mobilt internet!). Jeg nåede lige at tage en snapshot af dagens outfit inden vi kørte (ude på badeværelset med mit fine beskidte spejl). Det er bare en gammel Gina Tricot t-shirt, lidt accessories og så har jeg tilsat mine flade ruskinds overknees. Ikke verdens mest spændende outfit. Og hov, i har endda lige fået et glimt af mig uden make-up... hehe. Jeg vil surfe lidt rundt på nettet og kigge på fashion-things. Har brug for at tænke på lidt andre ting end død lige nu.


I've been a bit quiet so far today because Mr. Boyfriends grandmother died today. Right now I'm blogging from the car - we're on our way to the southern part of jutland in Denmark to be with his grandfather. Here's what I'm wearing today - took a snapshot before we left Odense.

1 comment:

Anonymous said...

Er ked af at høre det med din kærestes farmor..
Jeg tænkte på om du ikke snart kom med noget nyt gossip girl gossip? eller billeder?
Det savner jeg, og kan altid få en i bedre humør :-)