Mar 5, 2010

My nude Asos bag

Jeg har fået pænt mange kommentarer og mails fra jer, der spørger om jeg ikke nok vil komme med en anmeldelse af min nude Asos taske som jeg købte i starten af februar. Det vil jeg meget gerne, men jeg har simpelthen ikke modtaget den endnu og har derfor sendt en mail afsted til Asos, fordi en måned plejer de altså ikke at være om det hos Asos. Jeg er begyndt, at blive nervøs for at den er væk i posten. Jeg bliver virkelig, virkelig ked af det, hvis det er tilfældet, fordi den er totalt udsolgt fra deres webshop nu. Øv. Kryds fingre for mig!

----------------------------

I've gotten a lot of comments and mails from you guys asking if I can give you a review of my nude Asos bag that I bought in the beginning of february. I would love to, but I haven't recieved it yet! And I'm getting a bit nervous because it's completely sold out on their website now.

No comments: