Apr 27, 2010

Gina Tricot skull trusser

I morgen (dagen inden åbningen) kan vi købe lidt tøj til os selv, så vi har noget at ha' på til åbningen (bare rolig - der er MASSER af tøj til jer!) og jeg tror, at jeg skal ha' disse fine skull trusser. De koster 49 kroner. Hr. Kæreste vil hade dem haha. Har i iøvrigt set, at man nu også kan købe smykker på Gina Tricots webshop? - det opdagede jeg lige i dag.
Nu vil jeg hoppe i noget andet tøj og så smutte ud og spise med mine nye kollegaer - det skal nok blive rigtig hyggeligt!


I think I'm gonna buy these skull panties from Gina Tricot. They're 49 kroner in Denmark.

3 comments:

J'adore blog said...

Hvor er de fine.. :)

Glæder mig til at komme forbi Gina Tricot butikken på torsdag.. :)
Og tillykke med dit job. :)

Susie said...

Køb nu ikke det hele - der skal gerne være en svale-bluse og 2 par Silvia'er tilbage når jeg har fri kl. 14 ;-)

Tillykke med jobbet - glæder mig til at se den fine nye butik .-)

Anna said...

Tillykke med jobbet! Svalerne er så fine :)